- Освіта: вища, незакінчена вища
- Бажаний стаж роботи за фахом не менше року (ISP, IT-компанії)
- Базові знання і досвід роботи:
- UNIX / BSD на рівні користувача
- сімейство OS Windows на рівні адміністратора
- обов'язкове знання основ TCP / IP, маршрутизації в Internet
- знання основних принципів роботи комутаторів, маршрутизаторів
- можливо студент старшого курсу ВНЗ
Посадові обов'язки:
- Підтримка та моніторинг опорної мережі та сервісів
- Допомога користувачам при виникненні проблем, пов'язаних з технічним використанням послуг компанії
З боку компанії:
- Гнучкий робочий графік, тобто можливість підлаштуватися під навчання або інші заходи
- Можливість навчання та зростання
- Випробувальний термін до 2 місяців
Заздалегідь ОБОВ'ЯЗКОВО присилати резюме на job.support@domashka.net з позначкою в темі повідомлення «Співробітник служби технічної підтримки», після чого претендентові призначається дата і час співбесіди.